di kupiti
(prestaro za odgovor)
zagor
2005-06-29 16:51:09 UTC
nosac pomocnog motora mi je malo prenisko (nemoze vislje) pa mi more poljeva
motor

e sad ideja je skinuti njegovu plastiku i staviti neku duzu (ova je cca 35cm
a ja bi onda nesto 10tak cm dulje)

ili vodootpornu speru ali da mogu kupiti komad a ne cijelu plocu, debljine
35mm
ili plastiku debljine 35-40mm ili 2 kom od cca 20mm pa ih spojim

imo ko kavu ideju ?

thnx
Drago
2005-06-29 17:46:30 UTC
Post by zagor
[...]
slican problem, nosac je bio nizi 5cm, napravili smo novu plocu od dvije
vodootporne spere, mozda bi ti netko pomogao savjetom kad bi znao na
kojem kontinentu, drzavi i gradu se nalazis ;)
bulletdb
zagor
2005-06-29 20:51:42 UTC
zagreb - sibenik

ima u samoboru size kupres ali nece prodat na mjeru vec oce naplatiti barem
pola ploce

moram pitat u furniru u zg
Jadranko Seper
2005-06-30 06:22:04 UTC
U Si®e-u u potrazi otpad materijala koji se zove Compact ploèa
http://www.sizekupres.hr/indexdrugi.html

Spomenuti se materijal koristi za oblogu vasada, otporan na vodu,atmosferije
itd...

Ako dobijes negativan odgovor javi mi tocne dimenzije. Ja idem u Size u
ponedjeljak pa cu pogledati u skladistu ima li nesto za tebe.
perica

Bobo
2005-07-02 06:56:08 UTC
Compact ploca NIJE vodotporna. To je materijal za izradu kalupa odnosno
"salunga" za betoniranje. NIJE ljepljena vodotpornim ljepilima, vec samo
plosno yasticena folijom, a po celu premazana bojom koja treba sprijeciti
ulaz vode po celu...

Zastitne folije koje su naljepljene na plohe sluze kako bi se sprijecio
prodor vode iz betona dok traje betoniranje.

Kada se raspili na dijelove, otvaraju se cela (hirne) koje piju vodu da je
to milina....

Za sve aplikacije u kojima je spera direktno izlozena utjecaju vode (more,
kisa) ona MORA biti vodotporno ljepljena. A cak i u tom slucaju, otvorene
hirne je vise nego preporucljivo zatvoriti epoxi smolama i DD lakom, ili bar
UV stabilnim DD lakom.

Ako si u Zagrebu, dodi, dati cu ti spere koliko ti treba za to.

srdacno,

Bobo

--
Bob. The woodenboat builder.
We build your dreams. Since 1984.
Jadranko Seper
2005-07-02 07:23:12 UTC
Ovo sve sto si ti spominjao zvuci mi kao blaŸujka, ¹altabla ili nazovi to
kako hoces.
Ja govorim o Compact plocama.

Compactplocama ne rade se salunzi,zastitne folije nisu nikamo nalijepljene,
ukratko, govoris o necem sasvim drugom.

Evo ti link pa prouci malo tehnicke karakteristike:

http://www.maxontop.com/d/exterior.shtml
ma mislim.....
Bobo
2005-07-02 15:23:45 UTC
Sorry... mea culpa.

nije salung, nego fasada. ako covjek montira vankucni motor, a ne
vanbrodski, mozda i prolazi...

dajte ljudi, budite ozbiljni!
ma mislim.....
Jadranko Seper